Droomwereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Proberen om samen dromen te interpreteren
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 5 euro

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

5 euro Empty
BerichtOnderwerp: 5 euro   5 euro Emptyma jan 05, 2009 8:43 am

Vorig jaar zat ik aan de school te wachten tot de kinderen buitenkwamen, voor mij stopte een auto. Er stapte 2 ouders uit en bij het uitstappen viel er een briefje van 5 euro op de grond. Ik bleef zitten en wachtte (ik was eigenlijk aan het denken om die 5 euro aan die mensen te gaan geven of bij te houden), maar de dame die naast mij zat was sneller en graaide de 5 euro voor mijn neus weg.

Een paar maanden later liep ik met mijn kinderen s'morgens over straat en wat zag ik liggen in de goot. Een briefje van 5 euro. Nu was het wel voor mij!! (ik heb het wel gedeelt tussen de kinderen hoor)
Op dat moment leek het voor mij die 5 euro te zijn die ik de eerste keer mislopen was.

Nu vorige week ging ik s'avonds naar het frituur, en toen ik buiten kwam vond ik weer een briefje van 5 euro, het lag gewoon voor mijn voeten op de grond. Dus ik weer 5 euro rijker!.

Dit gebeurt steeds met een tussen periode van 6 maanden....dus in de zomer zal ik maar weer mijn doppen openhouden ;)

Waarom vindt ik steeds 5 euro?
Wat is de bedoeling dat ik met die 5 euro doe?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

5 euro Empty
BerichtOnderwerp: Re: 5 euro   5 euro Emptyma jan 05, 2009 3:10 pm

Geld: dat staat ten teken van dat succes en welvaart binnen je bereik liggen. Geld is meestal het symbool van geestelijke energie.

Bankbiljetten: Meestal is het een waarschuwing van ons onbewuste om in het waakbestaan niet al te veel geld uit te geven.

Vijf staat voor overtuigingskracht, spontaniteit, durf en actie. Dit nummer kan duiden op een aanstaande koerswijziging. Het is tevens de link tussen hemel en aarde. het getal vijf staat voor een verandering van richting of nieuwe activiteiten.

Is er nog iemand die hier een idee over heeft??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
 
5 euro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Droomwereld :: Extra :: Symbolen en symboliek-
Ga naar: